Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

Criminal Mass

2011.01.18. 18:04 Capa

Régóta bögyömben volt a dolog, de mostan a világra ontom a gondolataimat.

Rendszeres olvasója vagyok a http://fixedgearhungary.com oldalnak, ami gyakorlatilag a nagy gyerekek játszótere. Olyan ez, mint a 40 fölötti rockerek (mint Csoki bácsi) gyűjtőhelye, akik valahol érzik már, hogy nem királyak, de még mindig masszívan isznak. Csak itt a fétis nem a Rock n` Roll, hanem a fixi, azaz az örökhajtós kerékpár.

A gondolatmenetet az alábbi cikk, és az oldalon erre érkezett kommentek indították be.

„Kiemelt figyelmet fordít a kerékpárosok közlekedésbiztonságára az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) tavasztól. Nem lesz nehéz dolguk: nem csak a szabálytalanul biciklizőket büntethetik majd, hanem azokat is, akik biciklijén nincsen csengő vagy legalább két fényvisszaverő.”

Ez lett a legtöbbet kommentelt bejegyzés, a lényege, hogy fixire nem kell csengő, meg fék, meg prizma, mert akkor buzi vagy.

És jöttek a besorolható válaszok, hogy én nem állok meg a rendőrnek, mert az összes rendőr köcsög és hülye, meg különben is lehagyom, aztán vannak, akik a hőbölgőket nyugtatják, hogy a rendőrrel jó fejnek kell lenni, és akkor kölcsönkenyér visszajár, és a fogaggyisten is jó lesz. Aztán van egy másik csoport, a moszatszinten ostoba, aki ezt nem tudatosítja, hogy márpedig a fixiseket külön kell kezelni, mert csak, meg különben is, és aki nem az dögöjjön meg.

Szóval ebben a virtuális homokozóban egymás dobálták az emberek a körteformákkal, én meg néztem, és kezdtem magam kényelmetlenül érezni, hogy olvasom a sok szemetet.

Két dolog van: ha stílustiszta biciklit csinálsz, akkor vagy elmész egy velodromba tekerni, vagy meg vállald a következményét, ha utcán királykodsz vele. Vagy meg rakjál rá csengőt, meg prizmát, oszt tekerj, ha szeretsz biciklizni, akkor nem majomkodsz.

Namármost én nem komállom a rendőröket, hogy klasszikustól idézzek: „Ha megállít a rendőr a szar is vigyázba áll bennem, még ha nem is csináltam semmit.” (Kiss Ádám). Szóval eddig sok értelmét nem láttam ennek az intézménynek, Közép-Európában lakunk, itt a kiskapu a nagykapu, itt van fű alatt, itt van stika, és itt lehet okosba, ez a szép benne. Kicsit India jut eszembe róla, ott is minden volt, csak okossan kellett intézni.

Köztes megoldást választottam: sárvédő, csengő van és egy fényvisszaverős pánt is helyet kapott a nyeregcsövön, ezek kellenek, és kész, apelláta nincs, a saját közlekedésemet könnyítem meg vele.

A másik dolog, hogy a német rendőr szemében mi nem egy szopórolleren ülünk, hogy rajtunk szedjék be a testület költségvetési hiányát (így vagy úgy), hanem közlekedők, talán ezt hívják kultúrának, vagy erkölcsi tartásnak. Múltkor megálltak mellettem a pirosnál, és megkértek, hogy ne a járdán biciklizzek, hanem az úton, mert az az enyim is. Mindamellett a rendőr csaj jól nézett ki.

Szóval, kedves és szép rendőrlányokat a testületbe! Aki meg rendes bicikliutakért és hasonló biciklis szarságokért rinyál, az tegyen prizmát a küllőbe és kussoljon. Valamit valamiért.

Én szeretem a káoszt.

Szólj hozzá!

Címkék: rendőr fixi csengő prizma intermezzo magna criminal mass

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr492593765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása