Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

9,78

2011.07.04. 11:23 Capa

 

„Boldogok a lélekben szegények, mert övék lesz a mennyek országa.”

 

Pár hete utaztam a vonaton –szóval már annyira nem friss az élmény- ,és láttam, hogy a kalauznő kezén egy kis szilikon karkötő van, ami a közepén fölvastagszik, és egy kis kör van ráragasztva.  Amikor a kőzetgyapot szigetelést hozták hozzánk, a sofőr kezén is ilyen volt, és kezdett érdekelni, hogy mi ez az új hóbort. Volt a: nintendó, tetris, tamagocsi, montenbájk, szilikon karkötő, mivel célozták meg megint a hülyéket? (Mtb-m nekem is van, tetriszt meg szerettem volna.) Hát megkérdeztem, és nem csalódtam, sőt! Nos: a hologrammos karkötő neked jó, röviden tömören. De miért is? Mert javítja az egyensúlyérzéket, az állóképességet, jobban bírod az éjszakázást, és nem zavarnak a mobiltelefonok. Váó! És mindezt egy kis karkötő? Igen! És hogy működik, jött a jogos kérdés? Egyszerű: a karkötőben lévő hologramba a Föld sajátrezgése van kódolva, ami 9,78 Hz, azaz alacsony frekvencia, és ez jó. Hidd el, még működhet is. De azért nem árt belegondolni, hogy vajon hogyan kódolják egy nyomdai technológiával készülő matricába a Föld 9,78 Hz-es rezgését? Ráírják?

 

Intermezzo: Objektív teszt a karkötő hasznosságának bizonyítására:

teszt 1: A kallernéni fél lábra állt az üléssorok között és egyensúlyozott nekem. Beszarás!

teszt 2: Szorítsam össze a jobb kezemen a mutató- és hüvelykujjam, úgy mint amikor az olaszok mutatják a kajára, hogy finom. A másik három ujjam ne érjen egymáshoz. Jól szorítsam össze, mert ő most szét fogja húzni! A kallernéni rákészült az izmozásra, fölvette a pozíciót (ez ebben az esetben olyasféle pucsítás volt, mint amit szakításnál a súlyemelők csinálnak), és izomból elkezdte tépni az ujjam, szét is szedte 2-3 másodperc alatt. A 2. alkalommal ugyanezt csináltuk meg úgy, hogy a bal kezemben egy mobiltelefon volt (ennek magas a rezgése = azaz rossz), kb. ugyanakkora erőt kellet kifejtenie, és ugyanennyi ideig tartott szétszedni az ujjaimat. A kísérlet harmadik része, hogy a bal kezemben lévő telefonra ráhúzta a karkötőjét, és fele akkora erővel elkezdte húzni az ujjaimat, és láss csodát, sokkal több ideig tartott neki szétszedni. A konklúzió: a karkötő jó, hiszen a teszt bizonyítja!

 

A tesztek után a néniről kiderül, hogy forgalmazza is ezt a szart, adott papírt róla, névjegyet, elérhetőséget, kiderült, hogy minden csütörtökön van előadás, és, hogy a kínai utánzatok nem biztos, hogy működnek. Ha jó materiált akarok, akkor csak is egy cseh cég termékét vegyem majdnem 8000 forintért! NYOLCEZER!!!!

Egy anyukától hallottam, amint a kisfiának mondja: „Fiam, a hülyeségnek is van határa!” De rosszul tudta, a hülyeségnek nincs.

A lényeg, hogy aki kiad rá 8000 forintot, az meg is érdemli.

De legyünk egy kicsit objektívabbak. Nem hagyhatjuk figyelmen kívül a hit erejét, vagy agykontrol, ha nekik ez szemét kell, hogy jobban érezzék magukat, akkor vegyék vigyék.

 

Láttam egy fotósorozatot régebben, ami a rendszerváltás után készült valami iparvárosban –talán Dunaújváros volt-, az egyik kép címe „Fényadás”. Egy nő feküdt agy asztalon, és egy másik felette hadonászott a kezével. Az elkeseredettségre, kilátástalanságra midig kerestek valami gyógyírt az emberek, de sokszor nem a megfelelő helyen.

 

„Boldogok a lélekben szegények, mert övék lesz a mennyek országa.”

 

 

1 komment

Címkék: hülyeség hologramos karkötő lelki szegények

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr223037124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ranlomadnilem 2011.07.17. 22:48:34

Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és tényleg létezik bakker. És már rengeteget eladtak belőle. Asszem már tudom mit kell tennem h gazdag legyek, ki kell találnom egy kutyut ami képes az időutazásra vagy minimum a gondolatolvasásra.
süti beállítások módosítása