Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

Az arca a baj, az arc a baj

2010.05.12. 00:17 Capa

 

Ez is eljött. A vadkapitalizmus belémvágta körmeit, a digitális világ örvénye végkép lehúzott, elsüllyedtem a 21. század mocsarában – vettem egy MP3 lejátszót, mit MP3 - MP4 lejátszót! Megtört a jég. Amikor megvettem a discmanemat, kb. hasonlót érezhettem, de ma, ma szintet léptem, vagyis inkább ugrottam. Azonban most erőt vettem a spúrságom felett, és nem követtem el azt a hibát, mint az előző gépezet megvásárlásakor. Ez egy Sony, nem valami szlovák rádiógyártó cég által felcímkézett kínai fos, ez itten a távolkelet szele már, egyenesen a felkelő nap országából, szóval komoly cucc. Egy pillanatra meginogtam egy metálzöld iPod előtt, de erőt vettem magamon (és számoltam) és végül ez lett. (westside kontra fareastside) (Ugyan ez nem tartozik szervesen a blog profiljához, hacsak nem dumáljuk bele, hogy most már nincs akadálya az utazás közben a zene világát is beutazni, de nem.) A lényeg, hogy ne vegyetek össze minden szart, a minőségnek van értelme. Ha jó cuccot veszel nem vagy sznob, csak mondjuk valamit hosszabb ideig akarsz használni, vagy nem szereted a sorjás műanyagot. Persze nagyon fontos az ár-érték arány, hiszen manapság szinte minden erről szól –megéri-e?-, és mint a modern kor gyermekei számolunk mi is.

 

Régóta szerettem volna egy ilyen vackot, hogy buszon, vonaton, amikor már fáradt vagyok olvasni, de aludni meg nem tudok, akkor legalább zenét hallgassak. Mert zenét hallgatni jó. Meg is örültem, mikor az egyik szórólapon megláttam, a lehetőséget az akár 50 %-al alacsonyabb árakra is. Ez indította be a gépezetet. Mondom: feleárért már jöhet a cucc. Node! Amikor körülnéztem a boltba megláttam a hatalmas akciókat, a következőképpen nézett ki: 48,00 € -ez át volt húzva bőszen, és következő szöveg ez volt: Akció: 47,99 €!!! Egy k…a centet engedtek le, azaz kevesebb, mint 3 forintot! Azt hittem ott csapom magam a földhöz, de csak egy diplomation smile-t engedtem meg. No ez a pofátlanság határa. (Nem a hülyeségé, annak nincsen.)

 

2 komment

Címkék: mp3 a pofátlanság határa

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr641993991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitty98 2010.05.13. 00:59:33

Fene a fajtádat. Csóri magyar nyugatra szakad, aztán egyből minden szemetet megvesz, amire ráírják, hogy akciós :)
amúgy meg sok örömet a kütyühöz, én azért nem vettem, mert tudok a mobilon is zenét hallgatni, már amennyi rengeteg zenét hallgatok

ja GOLF II GTD RULEZ!!!

Capa 2010.05.13. 03:04:23

Hát ez a vásárlás gyakorlatilag sok évi vívódás után ütődött nyélbe. (Ez a darab pont nem volt akciós.) Ja és a cucc fajjinan szól!
És a golf 2 GTD 80 PS valóban rulez! Ennyi! Akinek van szeme, lássa meg!!!
süti beállítások módosítása