Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

AB

2010.04.27. 17:02 Capa

Anita Bécsben

Pénteken jött a cicca, - hogy egy kicsit a pályázattal foglalkozzunk – és hétfőig maradt. Nagyon megörültem mikor kinyilatkoztatta, hogy szeret gyalogolni, úgyhogy a napi 6 óra erőltetett menet, az normális volt. Megnéztük, amit meg kell, voltunk Flohmarkton, ahol Anita bevásárolt képeslapokból. Megvolt a két Hundertwasser Hous, a Gasometer, a Belvedere. De a legjobb az Aréna nevű hely volt, ahol a hippi-punk-underground arcok tanyáznak. Ez egy régi gyártelep, ahol fölállítottak egy tisztességes méretű színpadot, van kocsma, meg gondolom egyéb anyagok is kaphatóak. Az emberek a földön ülnek, isznak, tele vannak pirszinggel, és mindenkin van 6 m2 tetoválás. Ennek ellenére barátságos hely. Voltunk fagyizni Bécs legjobb fagyizójában, ahol 2 €-ba kerül a kis adag is, de a fagyi tényleg fajjin. Leszámítva talán a negyven féle fagyiból azt, amit én válsztottam, az Amaretto. Az amaretto tejszínből készül, és morzsák vannak benne, elvileg ez így működne. Namármost a tejszínből készül a teavaj, és ez a fagyi olyan volt, mintha vajat ettem volna, amit lekapartak a kenyérről, hogy nesze neked keleti paraszt. És a legszomorúbb, hogy a kis adag is marha nagy. De megettem – bár liftezett már a vége felé -, mert ki volt fizetve.


Tipp!

Inkább mutogassatok, hogy mit akartok, mert az én fagyim felett sem a jó szöveg volt, különben sosem vettem volna morzsás vajat két euróért. A bécsiek megszokták a mutogatást, a turisták mindig ezt csinálják.

 

Aztán esténként meg a pályázattal foglalkoztunk, egész zseniális dolgot köhögtünk föl közösen. A részleteket 20 évre titkosítottuk!

 

                           Gasometer und Design 1980-90.

 

                        Street art & Street artist. Earart.

 

   Anita nem tudta kihúzni a bebetonozott törpét a Hundertwasser házból,

                        ellenben rá tudott mosolyogni az arcra.

 

                         Letagathatatlan építészeti érdeklődés.

 

                                Arcátlanok. Kidobták, pedig nem volt üres.

 

Szólj hozzá!

Címkék: bécs anita vendég

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr471956638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása