Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

Az elmúlt két nap

2010.03.12. 16:59 Capa

 

Megérkezés után este nem sok dolog történt, előző este volt parti és következő este is lesz, úgyhogy pont a holtidőben estem a koliba. Ami abból a szempontból hasznos volt, hogy legalább elrendezkedtem.

Első este be lettem mutatva pár embernek, akiknek a nevét hamarosan megtanulom. Akikkel eddig találkoztam jó arcok egytől egyig. Van egy idősebb srác azt hiszem Albániából, ő a szintfelelős, van egy koszovói srác, nagy partiarc, akit azzal szivatnak, hogy Koszovót egy csomóan nem ismerik el, mint független államot, de a srác veszi a lapot. Aztán vannak ketten Ukrajnából, van egy amerikai lány, de a szinten a magyar többség uralkodik, heten vagyunk, mint a gonoszok.

A második nap már eseménydúsabb volt. Háromkor az unokatesómmal találkoztam, aki itt él, itt tanul Bécsben, vele jártuk be a környéket. Elmondta mit hol érdemes venni, mi hol olcsóbb, aztán be is vásároltam. Alapvetően nem olcsó hely Bécs, de ha okosan válogat az ember, akkor nem föltétlenül drágább a kaja, mint otthon. 50-60 cent körül kapni kenyeret, 10 db-os zacskószsömlét, sőt sört is, aminek nagyon megörültem. Érdekes módon a bree sajt itt is nagyon olcsó, csakúgy mint Spanyolországban (bree sajt – olyan, mint a camamber, de nem az).

Megjött a szobatársam is, beköltözéskor még csak a csomagjai voltak itt, első este nem is aludt itt, csak másnap találkoztunk. Érdekes figura, Törökországból származik, de kurd nemzetiségű, és erősen balos. 9 hónapja van itt, dolgozik is az egyetem mellett. Politológiát tanul, és a mesterképzést már itt, Bécsbe csinálja. Mesélt az otthoni állapotokról, hogy a törökök rühellik a kurdokat, és hogy neki is vannak ismerősei, akik gerillaként harcolnak a törökök ellen, mert a házukat felégették. Ha befejezi az egyetemet, és hazamenne, akkor neki is be kellene vonulnia, és a saját nemzete ellene kellene harcolnia, ezért is jött el otthonról. Olvasta Marxtól a Tőkét, és most meg van győződve róla, hogy a vallás a kapitalizmus eszköze, amivel az embereket manipulálják, hogy jó fogyasztók legyenek. Ezért is hanyagolja a vallást, pedig előtte hithű muszlim volt. Majd javasolom neki, hogy kicsit szélesítse a látókörét. Amúgy rendes gyerek, vele voltam bejelentkezni az önkormányzatnál, aztán beültünk kávézni is.

A csütörtök este itt is a buliké. Mi is a koliban izzítottunk, Andi, az egyik BME-és lány palacsintát sütött nekünk, Isten tartsa meg jó szokását. Előkertültek a rejtett szeszek is, és mint kiderült nem kell félteni senkit, ki van bádogozva a gyomruk a többieknek is. Egész jó társaság verődött össze, ettünk, ittunk, mulattunk. Aztán elkeveredünk valami szórakozóhelyre, ahol nagyon jó zenét játszottak -70’-80’-90’-. Olyan egy után leléptem, mert kezdtem elfáradni, aztán nemsokkal utánam jöttek a többiek is. Kicsit még iszogattunk, meg betúrtuk a maradék palacsintát. Summa summarum jó kis este volt, kaja, pia, a lányok jól táncolnak, szóval nem lesz itten gond kérem szépen.

A következő rövidtávú cél, valamilyen sportolási lehetőség keresése. Valószínűleg lesz lehetőség focizni. Van valamiféle egyetemi bajnokság, minden szombat este játszanak. Holnap beszerzek egy cipőt, mert nem hoztam a csukámat. Meg Tomi példáján felbuzdulva, beszerzek egy bringát én is. Beszéltem Pityuval, ő mint szakértő mondta, hogy nincs olyan nagy respektje az osztrákoknál a versenybringáknak, mint Magyarországon, úgyhogy olcsón lehet kapni. Már megérdeklődtem a Flohmarkt címét is. Mint kiderült minden szombaton van, úgyhogy majd valamikor kilátogatok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kaja bécs buli

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr861834686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása