Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

Róma street art?

2010.06.14. 20:55 Capa

Mi a helyzet a római street-arttal?

A kérdés jó. Nem sok minőségi rajzot, vagy legalább érdekeset láttam, ami Rómában talán éppen pozitívum. Főleg tagek vannak. Amit találtam azt itt láthatjátok. Valószínűleg szigorúan büntetik a firkálást, de az is lehet, hogy a legtöbb városlakóban tudatosult, hogy nem kéne összebarmolni az öreg házak falait. Amikor ott jártunk, rengeteg rendőr szaladgált az utcán, Szigyi is azt mondta, hogy a közbiztonsággal nincs gond. Valószínűleg ez is visszaszorítja az önjelölt művészeket. És azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy szinte csak a belvárosban mozogtunk. Szóval nézzétek!                                        

 

Átértelmezett street art, rengeteg utcazenész volt, és akadt egész jó is köztük. Sőtt! Sőtt még a metrón is játszott egy pár. Nekik adtam is egy eurót, mert 3 méterről vakuztam az arcukba. Rómában teljesen legális az utcai művészkedés.

 

Ezt találtam, amikor Verával sétáltam, aztán később láttam többet is. A bal oldali meg a kommersz street art (igen, ilyen is van) iskolapéldája. Bár a "copy"-s az azt hiszem a MAXXI reklámja volt. Erről jut eszembe, a tárlatot érdemes megnézni.

Balon egy jobbos. Ha már kategorizálni kezdetem, akkor ez a nem tudatos kategóriába tartozik. A plakát maga nem ér sokat, de a lekaparással és a szürke fallal együtt nagyon hatásos. Letűnt ideák emléke. Jobbon meg emberméretű műanyag figurák vannak a házon, egy-egy szüperhős. Düsseldorfban, a Media Hafenben van hasonló.

In memoriam Frank Zappa in Tivoli.

Szent Lukács.

És a nagy kedvenc.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás street art róma

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr392081842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása