Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

INTERMEZZO - Tüntetés

2010.03.12. 18:07 Capa

Már mikor jöttem, akkor is furcsa volt, hogy rengeteg rendőr van az utcákon. Tele volt minden rohamkocsikkal, de akkor a cipekedés miatt nem nagyon foglalkoztam velük. A kolihoz is kordonon keresztül lehett csak bejutni (egy pillanatra elérzékenyedtem, mintha csak Budapesten lettem volna), és meg kellett mutatnom a diákomat, amin még nincsen matrica, de azért beengedtek. Aztán tegnap már nem bírtam magammal és megkérdeztem az egyik rendőrt, hogy mit keresnek itt, és mint kiderült, a diákok tüntetnek, de azt már nem tudta megmondani, hogy miért. A kolihoz csak a távoli kiabálás hallatszott el. Később kiderült, hogy mi is a tüntetés oka, a bolonyai rendszer ellen tüntettek! Úgy látszik, hogy itt is megjött a diákok esze, ha már az oktatási vezetők ostobák voltak. Ez tetszik a külföldi diákokban, hogy kiállnak magukért. A francia diákok is tüntettek, amikor ki akartak cseszni velük nem is olyan régen. És az nem olyan langyosvíz tüntetés volt, mint amit mi csináltunk a Várban, amikor bevezették a tandíjat, hanem komoly zúzás volt, kocsik borultak és gyulladtak ki, arra felfigyeltek, és el is érték, amit akartak. Mi meg felmentünk a Várba –ahol a kutya se látott minket-, mert fontosabb volt, hogy jópofizzunk a kormánynak is, de azért a diákoknak is kellett adni valamit. Tipikus magyar megoldás, akár a Rokonokban. Ennyit a diákság vezetőiről, ha nem a jövőbeli politikai pályájukat egyengetnék, akkor talán lett volna értelme az egésznek, és nem csak a nyálukat verték volna a szónokok. De nem érdemes a múlton rágódni, meg ez a poszt már így is hosszabb, mint amilyenre terveztem. A lényeg, hogy a rendőrök rendesen fel voltak fegyverezve, szóval komoly tüntetés volt.

És egy kis érdekesség, hogy amikor bevezették a tandíjat kis hazánkban, akkor az osztrákokra hivatkoztak, hogy hát ha ott van, akkor itt miért ne lehetne. Hát már itt sincsen!

Konklúzió: a felülről jövő kezdeményezéseket fenntartásokkal célszerű fogadni.

Szólj hozzá!

Címkék: bécs tüntetés intermezzo

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr601834854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása