Cápa

Oda menjünk, ahol kellünk Ahol nekünk öröm lennünk Hol a csókok nem csimbókok Nem hálóznak be a pókok

mivan, mivan, mivan!?

  • ranlomadnilem: Nagyon frankó képeket gyártottál öregem. Mintha csak a National Geog... (2011.07.17. 22:51) In-dia
  • ranlomadnilem: Én még eddig senkin nem láttam iylen vackot, ezért rágugliztam és té... (2011.07.17. 22:48) 9,78
  • balu66: Fekák sem járnak az egyetemre. Elnézést. Afrikaiak. Persze lehet hog... (2010.12.14. 21:11) Newtun
  • pityutanarur: az (2010.12.07. 13:00) Z Zsófi

Szerb Antal: Utas és holdvilág

2011.01.18. 18:51 Capa

Viszi föl a hangsúlyt, exponenciálisan emelkedik a feszültség, majd elvágja és mindenki hazamegy. Az emberhalál előszobájában voltunk, és a tragédia, hogy életben maradt.

„…ismered az érzést? Az ember síkos járdán megy, és megcsúszik, az egyik lába kicsúszik alóla, és kezd hátraesni. Engem abban a pillanatban, amint elvesztettem az egyensúlyomat, hirtelen boldogság fog el. Persze csak egy pillanatig tart, azután hátrakapom automatikusan a lábam, visszanyerem az egyensúlyom, és örömmel konstatálom, hogy nem estem el. De egy pillanatig! Egy pillanatig hirtelen kioldódtam az egyensúly borzalmas törvényei alól, megszabadultam, röpülni kezdtem valami pusztító szabadságba… Ismered ezt?”

 

Az egyetlen, amit erről a könyvről írni tudok, hogy olvassátok.

Szólj hozzá!

Címkék: egyensúly szerb antal utas és holdvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://capa.blog.hu/api/trackback/id/tr882593864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása